Thursday, November 1, 2012

Päev Monterossos ja õhtu La Spezias

Läksime Cinque Terre kõige viimasesse linna ehk viiendasse Monterosso! See on kõigist viiest linnast kõige suurem, aga need kõik on sellised mõnusad pisikesed linnad kaljudele ehtitaud ja mere ääres! Ilm näitas sooja ja mõtlesime, et lähme sinna randa, aga La Spezias oli suht jahe ja seega kui sinna jõudsime (rongiga 15 minutit umbes), siis oli seal kohutavalt ilus ilm ja meil olid kohutavalt valed riided, aga õnneks olid mul kotis ujukad ja see päästis mind veidi, sest sain supelda, see oli nii mõnus, inimesi ikka oli rannas, päevitati ja ujuti ka, aga põhiliselt nägin ujumas ameeriklasi, turiste ja üks kohalik snorgeldas, vesi oli ikka väga paraja temperatuuriga mulle, kraade ei tea, aga usun kuskil 18,19 kraadi (olen elus termomeeter) ja sealne veepõhi oli üks ilusamaid, mida siin näinud, pisikesed kivikesed  ja mõnusad üksikud suured lained, võtsin viimast, sest teadsin, et see vist mu viimane ujumine, siis läheb jahedaks...
kuulake rumeenia keelt:D
Jõudmas Monterosso läbi kõigi Cinque Terre linnade!











Me olime järsku nii näljased, siis tellisime ühest kohvikust pastat...kuid meie kõrval istus üks kõva tossajate paar, seega tuulega tuli kõik meile näkku ja toitu ootasime ka väga kaua ja suitsulehk ning tühi kõht.... kuid me ei lasknud sellel end heidutada ja lõpuks saime ka süüa ja ilma suitsetajate suitsuta oli jälle hää, toit oli mõnusalt spaisssiii!!!

Monterosso al mare
Neptun-merejumal, see on ikka väga vana ja üllatavalt hästi säilinud, elanud üle Teise maailmasõja, kui ma ei eksi ja tormise mere... see on Monterosso põhisümboliks saanud..Ja kõige kihvtim on see, et keegi elab seal! Merejumal kohe kaitsmas kodu:)

Tõesti La Spezias oli hoopis teine ilm ja õhk, kui  siin Monterossos, mäed ja meri ja päike-kõik mõjutab! Meil olid veel kampsunid ka kotis igaks juhuks, aga vaja oleks olnud lühkareid:D





Tegelikult veidi pelgasin seal ka lõpuks üksi supelda, sest kui käin hommikuti turul, kus müüakse veel kõiksugu värskeid kalatooteid, siis mõtlen, et need samad elukad ja olluskad ju samadest vetest pärit, kus mina ujun, aga siiski pole ise ujudes kedagi kohanud, kuid väga väga rõvedaid elukaid võib ikka leida, vähemalt turul on õõvastav vaatepilt mõnedest ussilaadsetest kaladest ja mollukidsollukid, mis iganes:D

Õhtul läksime La Spezias lihtsalt kuskile välja istuma ja käisime ühes uues restos/kohvikus, kus töötab Dana tuttav ja saime huvitavad kokteilid ning soodsa hinnaga, tegi meile ilma arveta tššš:)
 mmmm

Siis jalutasime tänavatel ja kahe uue poe avamine oli siin, ühes pakuti jooke ja sai võta mõnusaid suus sulavaid kompvekke, no ma võtsin ikka tasku väikeste vahedega päris mitu pralineed, mis maksavad poes 2 euri tükk:D..Seega väga head olid!
Ja siis teine pood oli uus ehete/kellade pood ja seal tegid noored tüdrukud kõigile, kes tahtsid käe peale tattood, sain kolm tähte, tähtis inf!
Stroili Oro
Minu tähed, mis pidid püsima 4-5 päeva, aga püsisid 4-5 tundi.
Arrivederci, olen oma postitustega maas, on palju pildi materjali, mis ootab siia jõudmist, aga kuhu kiirustada tegelikult, kuhu me siin elus tegelikult kiirustame, minu issi on mulle alati öelnud, kuhu me tegelikult jookseme rutates, ikka surmale lähemale...seega time out!
Aga minu issil on täna sünna, 
AUGURI!!!BUON COMPLEANNO!!!
See oli vist paar aastat tagasi, kui olin issiga mere ääres ja kaks tüdrukut sosistavad ja räägivad midagi ning kui ma vette lähen, siis nad tulevad minu juurde ja küsivad: "Kas Sinu isa on jutupliiatsi Onu Raivo?"
Mina: heehee ei:)
Aga kurb küll, kui Onu Raivo hinge heitis, siis issi ütles, et tema poolvend läks:((
Ma ei tea, veidi sarnased nad kohati on, aga mitte nii palju...
Siiski issi lemmik lugu-
Modern Talking-You`re my heart, you`re my soul:) väiksena kogu aeg auto makis oli Modern Talkingu kassett...lalala

No comments:

Post a Comment