Wednesday, November 14, 2012

HALLOWEEN

Hommikul käisin ja ostsin turult kõige suurema kõrvitsa, mille leidsin, siis pärast kooli tegime kõrvitsast Halloweeni pea, sellega oli meil ikka tükk tegu, et sisu välja saada ja suu ja silmad ja nina teha, kuid tüdrukud said väga hästi hakkama, nad juba profid, mulle oli suht esimene kord kõrvitsa pead teha:D
Õhtul panime küünla kõrvitsa pea sisse ja uksetaha seisma...hirmutamiseks
Läksime Dana ja koertega välja jalutama, sest pissitama ju peab neid ja tahtsime all Riccile (korteri uksehoidja, hästi tore mees) näidata oma lahedaid kostüüme, seega panime ka naljaviluks oma nõiariided selga ja tormasime alla koos koertega...Ja siis läksimegi nii tänavale, välja, vihma veidi tibutas, aga meil olid keebid ja mütsid;)
Ja siis me läksime ühte foccacceriasse sisse nii, kuna Dana tahtis tervitada seal töötavat sõpra, kuid tuttavat polnudki ja ma ütlesin -Dolcetto o scherzetto (trick or treat) ja meile anti biskviite ja küpsist:D 
Kuigi Giuli ja Marghe ütlesid, et oleme sellise asja jaoks liiga vanad, siis mina nii ei tunne:D
Mõtlesime, et lähme õhtul pimedas veel dolcetto o scherzettot tegema, vähemalt plaan oli...
Aga kuna pereema tuli nii hilja ja isa loomulikult veel hiljem nagu alati ja me ei saanud ju väikest kuskile jätta, seega meie plaan ei õnnestunud..







haha meie nooos

Scaryyy Giuliiiii
Ootasime ja ootasime pereema, helistasime korduvalt, aga ta ei võta kunagi toru ja kõik  teavad seda... Ja mis meil muud teha oli, kui tegime pilte koos 












Lõpuks kui keegi koju tuli, siis me läksime lihtsalt välja ühte lähedal olevasse uude kohviku- Locanda Ferrarisse istuma. Meil mõlemil oli pikk tööpäev seljataga ning väljas sadas kõvasti vihma, polnud midagi etemat teha ka ja lihtsalt tähistasime seal Halloweeeni kuuma šokolaadi joogi ja koogiga
 väss
 mõlemad
Ja ootamatult ilmusid väiksed monstrid maskides, kes said palju head ja paremat! Kommi kotid olid lausa juba valmis pandud laste jaoks, kes tulevad- komm või pomm??
Aga nii lahe oli, et kohvikus olid kõigil töötajatel isegi näomaalingud tehtud, veri suust välja jooksmas jms ja kõik oli kaunistatud õhupallide ja ämblikuvõrkudega ja isegi küünlad olid halloweeni teemalised ja peaaegu kõik poed ja kohvikud olid sel õhtul ettevalmistusi teinud!!!
Ja pärast läksin ma veel Zumbasse, seal oli ka väike halloweeni surprise meil:D
Kui lõpuks koju jõudsin, siis avastasin, et olin võtmed tuppa jätnud, õnneks alt oli uks lahti, sest palju dolzetto o scherzettolisi, aga uksekella ma ei saanud lasta, sest oli juba üsna hilja ja teadsin, et Claudia magab ja ta ärkaks üles, siis sosistasin seal ukse taga vaikselt ja koputasin ka õrn vaikselt, aga mõhkugi, uks ka rauast no:D...Aga siis tuli mul idee, üleval kuulsin, et lapsed laulsid seal uste taga ja küsisid komm või pomm, seega küsisin, kas nad selle ukse taga on käinud, ehk meie korteri omas ja veel ei olnud, ütlesin, et tulge, tulge (siis ei jäänuks ma vähemalt süüdi:D) ja Grazia avaski ukse ja andis kommi ja mina hüppasin ka laste vahelt välja sisse ja õnneks Clau ei ärganud üles, seega lõpp hea, kõik hea:D
Meie külalised, neid oli väga palju, kuskil kaheksa, üheksa, pluss mina:D

No comments:

Post a Comment