Saturday, November 10, 2012

Pealkiri puudub

Funghi-seened
Vaatasin, turul müüdi ka neid ja kui kalli hinnaga :O...aga meil korjati:)
Sellised söögikad

Viieline kitarri õpilane;)
Tegelikult viin kõigest Giulit kitarri tundi ja pärast järgi..kannan kitarri alati hea meelega, aga mõnikord krahmab Giuli selle ruttu enda kätte, kui sõpsusid näeb kooli ukse ees:D ...Ja siis ta ütleb mulle kiirelt ciao Eliis...Neil selline iga, kus nad tahavad, ise kõikjale minna ja olla ja teha, ise olin, olen samasugune:D..Tegelikult Giuli iseloom sarnaneb siin peres kõige rohkem minu omaga, olen seda tähele pannud...Aga siin, kui kool lõppeb, siis peab olema alati keegi, kes läheb lapsele järgi, kõik me ootame kooli ukse taga, millal lapsed tulevad koos õpetajaga ja siis õpetaja laseb lapsi ükshaaval välja, kui näeb lapsevanemat või kedagi seesugust:)...Mina pidin oma dokumendigi kooli viima, et mul on luba Giulit koolist ära tuua, aga Marghe võib ise koolist koju tulla, ta on vanem ja ju siis on vanemad öelnud, et jah, ta võib üksi koju tulla...Aga Giuli pinginaaber elab kaks maja edasi koolist ja talle peab alati ikka keegi järgi tulema, natuke veider värk, suht karm, aga laste kaitsmine on oluline, siin see nii on...
(AGA-mu kallis parasiitsõna)
Nu kui meenutan oma varajast koolipõlve, siis meil küll õpetajad ei kontrollinud, kas tuli keegi järgi või kuidas laps koju saab, suht lapse ja tema vanemate enda teema, aga lebo ja vabam võrreldes sellega..Ja mulle meeldis alati koju minna üksi või kaksi, tavaliselt kolmi ja see kojuminek venis alati nii pikaks, sest enne kodu oli ju nii palju huvitavaid kohti, kus käia ja asju, mida teha ja näha:D
No Cayoga on tore väljas käia, kuid ei möödu ühtki päeva ilma teiste koerteta, sest olen juba eelnevalt siin vist kirjutanud, et itaallased ja nende koerad on kokku loodud..sest ei ole lihtne alati Cayot hoida, kui ta tahab "sõpradele Tere öelda", sest no mõelge ise, näete tänaval head tuttavat, muidugi tahate tere öelda ja juttu rääkida, ja kui keegi tõmbab su ära, kuule ei sa ei räägi täna temaga, siis pole meeldiv..aga pean ikka Cayot kõvasti hoidma ja teinekord see lühilause-Cayo buono!!- aitab ka, sest siis ta hoiab end ikka veidi tagasi ka:D
Ja kui palju complimente ta alati saab, olen kade, aaa=)
Aga ikka, mis mulle ei meeldi, on see, et kuna siin on nii palju koeri, siis loomulikult peavad nad ju kuskil oma väljaheidet väljastama ja selleks on tänavad ja pargid, inimesed muidugi, (kaasaarvatud mina) korjavad selle ära, kuid on neid, kes seda ka ei tee ja seetõttu on tänavad ikka suht mustad, isegi kui sa ei näe seda otseselt, siis tead, et kogu see pind, kus sa kõnnid on ikka väga väga must ja bakteriaalne ja kui sa käid nende samade jalanõudega kodus ka, siis pole meeldiv, minule ei meeeldi see!!! Sest õue jalats on õuejalats ja mulle tundub isegi, et meie tänavad Rakveres on mitu, mitu korda puhtamad kui siin!
Mina käin toas ikka sussidega ja nüüd nemad siin ka ikka susside või mingite toa jalanõudega...
Need pildid tehtud oktoobri lõpus..enam ei ole nii soe ja nii kuiv...ükspäev oli ainult 7 kraadi ja külm tuul ja vihm...



No comments:

Post a Comment